Deletedmom_12 Erdemberna normal bendede akiyo gerekli olani emiyormus zaten ittirebildigin kadsr ileri attir
rahimed Kaç saat arayla kullanıyorsunuz kızlar doktor 8 saat arayla yazmış reçeteye günde 3 defa Bende sabah kullandım wc sırasında yarısından fazla çıktı acaba içime gitmedimi diye düşünüyorum