Seri1991 bende 29 haftaya girdim ve yaklaşık 3 haftadır antibiyotik kullanmama rağmen hiç bi şekilde azalmadı bugün yine tahlil vermiştim aynı şekilde enfeksiyon devam ediyor. Bol su tüketmeme rağmen üstelik , sağlık ocağı doktoru da idrar kültürü istedi dirençli bir enfeksiyonmuş nedenini bulup öyle tedavi etmemiz lazım dedi 🤷♀️