Elcnerdgn söyledi zaten bugün suni sancı versem doğurursun ama henüz gerek yok yapay sancıya dedi.çünkü doktorum suni sancıyı çok gerekmedikçe tavsiye etmiyor.
Cuma günü 38. haftam doluyor en azından o zamana kadar kendiliğinden gelmesini bekleyelim,eğer cuma açılma arttıysa öyle doğumu gerçekleştirelim dedi.