Srfygt Merhaba arkadaşlar 39+2 de vajinal doğum yaptım. Merak ettiğiniz seylere yardımcı olmaya çalışayım 🥰
Buseyllzr Srfygt doğumdan 1-2 gün önce belirtiniz varmiydi acaba bende 39 dayım ama hiç belirtim yok 😔
Srfygt Hande1nur 3880 doğdu. Son haftalar hep iri dediler ama bana o kadar iri gelmiyo :) bi de 4 tane dikişim var
Srfygt Buseyllzr pazartesi nisanim geldi ve sancilarim basladi geceleri cok fena oluyodu perşembe doktora gittim Nst de hic sanci çıkmadı ama 4cm açıklık var dedi doktor yatis verdi. 14:00 da hastaneye geldik aksam 18:51 de doğum yaptim
Aslicftci Sağlıkla büyütün gözünüz aydın 🙏 Sancilarinizi nasıl hissettiniz öncesinde açıklığının var mıydı nasıl oldu surec🥰
Srfygt Aslicftci pazartesi nisanim geldi 1 cm açıklık var dedi eve gönderdi. 3 gun ara ara sanci geldi geceleri daha fazla oluyodu perşembe dogurdum
Srfygt Esincapkin ben üç gün sanci çektim dogum sancısı olduğunu bilmiyodum :) suyumu hastanede doktor patlattı
srte Doğumdan kısa süre önce hangi belirtileriniz oldu nişan su gelmesi sancıdan önce vajinada baskı yürürken batma acı hissi, belde zonklama tarzı ağrı oluyor muydu
Srfygt srte nişan gelmesi oldu. Sanci aninda alt karin bolgemde baskı oluyodu tam çamaşırın kestigi yer gibi, bel ağrısı da vardı
srte Srfygt ben şuan 38+5 im. Vajinada acı baskı var yürürken zorlanıyorum, arada bi karnımda yalancı kasılmalar oluyor, bir de 4 5 gündür belimde zonklama şeklinde ağrılar girip çıkıyor artık doğum yapmak istiyorum hem bedenen hem ruhen çok yoruldum