gulnihal__ Malesef Suriyeliler yüzünden bu haldeyiz o kadar çok doğuruyorlar ki gamsizliktan dert tasa bişey takmıyorlar anca doğuruyorlar bugün parkta yürüyüş yaparken gördüm her birinin 5 er tane var aralarında bir yaş anca devletimiz de sağolsun onlara heryerde öncelik veriyo olan bizlere oluyor valla kuzum özele gidiyorum orda bile varlar bizim çoğu insanımız durumu olmayıp özele gidemezken onlar gidiyo ya buna sinirleniyorum