Ravzanur23 Merhaba testte 2. Çizgi var sanki silik şekilde yoksa ben heyecandan yanlış mı gördüm ? Ama resim nasıl atıcam bilmiyorum arkadaşlar ya
Bsrnura Ravzanur23 canım hayırlı olsun bir kan ver beta baktır bu testi ne zaman yaptın belirtin varmıydı ne zaman başladı 😅
MihriSare Ravzanur23 canım gebelik görünüyor benimde böyleydi ertesi gün de test yaptım onda daha net oldu sonra kan verdim kan da çıktı şmdi 13 haftalık olduk cinsiyet bekliyoruz. 🌺