AyFa1608 Omay0707 tamam canım inşallah 🥲 burda seninle ve senin gibilerle konuşmasam kafayı yicektim teşekkür ederim 🙂 rabbim hepimize hayırlı evlat nasip etsin
Turkan_14 [silindi] hayır canım adet de olmadım test de yapmıyorum kafamı dinlendiricem artık. Bi kaç gün sonra 1 daha test yapıp bakıcam olmazsa reglimi bekliycem
tupbebekannesi522 Turkan_14 ben ınstagramdan (nihalinbahcesi) sayfasından hayıt macunu kullandım eşim ginseng macun. Hamileyim bu ay. Önce rabbimin izniyle tabii ki. İnşallah sende hayırlısıyla hamile kalırsın 🤲🏻🥰 birde lütfen kafaya takmayın akışına bırakın.
_rabia_151215 Kubrayigitttt18 olmuştu sanırım zaten 6 haziranda da 12 çıktı doktorum geç döllenme olmuştur dedi 😊
Kubrayigitttt18 _rabia_151215 1 haziranda mı acaba ozaman hamilelik oldu 6 haziranda çıktı böyle olabilirmi
_rabia_151215 Kubrayigitttt18 1 haziranda kan testim negatifti 6 Haziran da hamile olduğumu öğrendim hem idrar hemde kan testinde
Kubrayigitttt18 _rabia_151215 anladım canm da diyorm ki 1 hazitanda hegatif gördğkten sonra iliikin oldumu 6 hazirana kadar