Kan tahlilinde hamilelik olmayan, sonradan yükselen beta deyeri varmi? Böyle bir şey mümkün mü? Reglim gecikti 5 gün. Dün kan verdim, bu gün 1.2 çıktı deyerim. Çok üzgünüm🥺dışarıda çocuk ağlaması sesi duyuyorum şu an. Sonuçları aldığımdan beri çok kötüyüm🥺🥺🥺bir mucize olsa keşke. Çok ihtiyacım var((
Belirtiler hepsi hamilelik belirtileriydi(( belki de çok takıyorum kafama🥺Hala miydem bulanıyo, testde de çıktı kaç defa silik de olsa. Çok umutluydum hamile olduğuma inanıyordum((