Miz_ Kontrollerime mehmet beye gidiyorum .aranızda gidenler memnun kalanlar yada şikayeti olanlar varmı. Cinsiyeti hemen söylüyormu bide?
Edafkrt Ben gittim dogumumu Mehmet bey yaptı Bingöl için yeterli bi Dr cinsiyeti de 14 16 hafta arası söylemişti bana