Denizyldzm Kızlar benim bbek başından beri hiç doğum pozisyonu almadı ve doktor sezaryen günü verdi ama internetten biraz baktım Allah korusun bi sıkıntıdan makat gelişi olurmuş bebeği ters olup sağlıklı doğum yapan varmı bilgi verseniz çok tedirgin oldum şuan
ipekveatlas Denizyldzm ohoo cok var öyle doğum yapan sen internete bakma basın ağrısa kanser cıkıyosun internete göre
Yunrey Denizyldzm bizim minikte doğmadı gün aldık mecburen bebiş nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor kaç haftalıksınız biz 39 olduk baktık hala dönmedi daha da beklemeyelim dedik
Fatma0090 Denizyldzm doktorun nasıl uygun görüyorsa öyle yap canım benim ikizlerim 23 haftada erken doğumum başlamıstı ikiside makat geliyolardı kaybederiz cevirirken demişlerdi cünkü cok miniklerdi yaşamaları için sezeryan istemiştim 10.13 gün yaşadılar kaybettim ama onların acı cekmesin den iyiydi o yuzden doktorun neyi uygun görürse onu yap riske de hic atma canım
Minigebe Denizyldzm benim annemde ters doğmuş. Benim bebeğim de 5. Aya kadar baş gelişti sonra makat gelise döndü suyum fazlaydı belki o yüzdendir. 32. Haftasında tekrar baş geliş pozisyona döndü
Denizyldzm ipekveatlas aslında hiç bakmadım ama şeytan dürttü işte Allah ım korusun inşallah sağsağlim kucağımıza alalım evlatlarımızı hepimiz
Denizyldzm Yunrey şuan 37 +3 üz haftaya dedi doktor Allah ın izniyle inşallah bu saatten sonra dönmez dedi
Denizyldzm Fatma0090 Allah ım sabrını çok versin umarım kimse yaşamasın evlat acısı hersey gönlünüzce olsun Allah ın izniyle inşallah hepimize sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin Allah ım
Seda5885 Ben hep makat geliş ama şükür bebekte nir şey yok büyük ihtimal donmez daha dendi 39haftalıkken alacaklar
Denizyldzm Minigebe zaten çoğu diyor son anda dönüyor diye sağlıklı gelsinlerde Allah ım korusun hepsini