Hahahah :) oda değişik. Annnem bana hamileyken hep erkek demişler. Çünkü göbek kordonum bacağımın arasına dolanmış. Sonra bir doğmuşum kız ☺️😁 kocaman bir sürpriz olmuş :) artık kahverengi beyaz sarı ağırlıklı giysiler alayım bari kız da olsa giyer erkek de olsa giyer yeterki sağlıklı olsun ♥️