Ademmeva genelde böyle durumlarda yani özellikle kahverengi akıntıdan korkmayın diyor doktorlar. Yerleşme kanaması bu. Bende de oldu içim rahat etsin diye gittim doktora. Hiçbir sorun yok dedi sadece önlem amaçlı progestan yazdı. Sonrasında zaten tekrarlamadı. Sen de korkma canım ama git doktora mutlaka.