1S3MANNE Dün ikili tarama sonucum çıktı yüksek riskli dediler hem yaş hem kan riskliymiş… bebeğim ve benm için dua edin arkadaşlar 😞 fetal dna testi verdim dünden beri çok üzgünüm Rabbim herkese sağlıkla evladını kucagına almayı nasip etsn🤲
Hemecikk 1S3MANNE içiniz rahat olsun bizim de ikili tarama testinde ense kalınlığımiz 4.2 çıkmıştı neler dediler neler. Berbat bir dönem geçirdim hem fetal DNA testi yaptırdım hemde amniyosentez ikisi de temiz geldi çok şükür. Unutmayın bu bir tarama testi insanların çoğunluğuna sorun var diyorlar. Allah’ın izniyle birşey olmaz 🙏
Deemetibostnci 1S3MANNE canım benim de 37.5 yaş üçüncü bebek benim de taramalarım riskli çıktı ne yani engeli olsa dogurmayacaz mı rabbime sığındım ki diğer çocuklarım da da aynı nı demişlerdi sağlıklı ikisinde takma yaştan dolayı zaten o risk her türlü çıkıo test de takma boşuna üzülme çoğu dogru değil dua et sen bolmbol
asraca 1S3MANNE Lütfen korkma yaş her 35 yaş üstünde otomatik çıkıyor fetal dna için acle etmeseydiniz keşke (karından su alınan mı acaba) kandan bakılan var biraz maliyetli 5000 tl felan o en iyisi piranha adı sanırım. Böylr çok söylenen var sorunsuz doğuyor üzme kendini şimdiden
1S3MANNE asraca karından alınanı kabul etmedim fetal dna da bi tüp kan aldılar sadece inşaAllah hayırlı sonuçlar olur
asraca hayırlı haberler inş en doğru sonucu o söylüyormuş ne kadar ücreti derdiniz başınızdan aşkın ama 👏👏👏 yani yaş riski bizde de çıktı 4 lü taramada ve 2 lide herşey normal gayet güzel dendi doğuma az kaldı herşey gayet güzel korkutma kendini