Elifffff1 Nasil gidiyor ne durumdasınız hastane çantası hazır mi?😊 benim doktorum doğumla ilgili hiç bir şey demiyor 37.haftada söylerim anca dedi buda biraz tedirgin ediyor beni sizde nasil
Beyza_18 Elifffff1 aslında hazırlamak lazım yavaş yavaş benim hemşirem öyle söylemişti bende 33 haftalık hamileyim
Begumergun Elifffff1 valla bende 36+4 deyim daha biz bile doktorumla doğum hakkında konuşmadık çatı muanesi olmadım bende bekliyorum 😂
Gorkeminannesi Elifffff1 32+1 eşyaları bezleri herseyleri hazir ama daha yikanmadi🤗 38+4 25 temmuz sezaryen günü olur diye düşünüyorum doktorla daha konuşmadık
Beyza_18 Begumergun doktorlar söylemiyor bence bunları ama şuan dan itibaren her türlü ihtimale karşı hazırlamak lazım
Begumergun Beyza_18 36 haftamda gittim ben bu saatten sonra ne zaman istersen doğur dedi artık hiç bi tehlike yok erken doğumda sayılmıyor dedi tek söylediği bu bakalım pazartesi yine randevum var
Ebrucm Elifffff1 yavaş yavaş utuledim bugün hafta içi cantami hazirlicam eksiklerimiz hala var ufak tefek