En son doktora 10 mayısta gittim, sonra ağrım var diye 21 mayısta gittim. Bebek gayet iyiydi
İkili tarama testi için çarşamba gününe randevu aldım
Uzun zaman gitmeyince içime kuşku düşüyor, kalbi atıyor mu iyi mi büyüdü mü gelişti mi vs vs
Burası güzel hoş ama kan pıhtılaşması, kalp durması postlarını okuyunca ister istemez etkileniyorum.
gün içinde elimi karnıma koyup iyi misin diyip duruyorum. İçimde ki vesvese susmuyor 🤢