ramonun_annesi kızlar ikili tarama testi sonucum lütfen bakar mısınız anlayan varsa randevu alamadığım için gidemiyorum yok randevu dolu hep
Elvanguzel ramonun_annesi özel bir hastanede doktora göstermek için gidebilirsiniz grev günleri varmış sanırım devlet doktorlarının hayrına bakıyorlar sanki hastalara o yüzden randevu olmuyormus
Tueaksy Elvanguzel hiç sorma valla zaten ne cinsiyet söylüyorlar nede bebekle ilgili bilgi veriyolar hem işlerini doğru düzgün yapmiyolar hemde utanmadan grev yapiyolar
ramonun_annesi Cinarsaitinannesi benim PAPP-A yüksek ama sizinkinden sıkıntı mı vardır acaba şükür randevu açılmış pazartesi gününe aldım inşallah bişi yoktur 🤲
Cinarsaitinannesi ramonun_annesi bence ikimizin de normal çünkü referans araligimiz normal çıkmış düşük yada yüksek değer gözükmüyor yine de en iyisini doktorlar bilir
Elvanguzel Tueaksy gerçekten ne adalet var ne vicdan kalmış ne iş verenlerde ne devlette ne ev sahiplerinde ne de doktorlar da ya bu nasıl bir ülke haline geldik ben anlamıyorum