Kızlar bugün tam 36 haftalığım dün nişanım geldi ve akşam kasıklarım aşırı derecede ağrıdı. Sabah kalktığımdada aynı şekildeydi ve yattığımda karnım çok acıyor😓 Şuan kasıklarımda ağrı yok neler oluyor anlamıyorum. Doktoruma yazdım doğum ağrısı olabilir nst çekilsin bi demişti ama ağrılarım geçince gitmek istemedim hastane uzak biraz çünkü. Ve erken doğum riskim var bebek kanala iyice yerleşmiş demişti doktorum. Sizce bu ağrı normal mi yoksa sizde bu haftalarfa aynı sorundan yakınıyor musunuz?