Eslemiqooo Çatı muanesi için anladığım tek şey kendimizi kasmamamız gerektiği. Çok hafif bir yanma oluyor ama saniyelik sonra geçiyor. Burada milleti boşuna korkutmayın rica ediyorum. Agrı eşiğim çok düşüktür canım cok tatlı olmasına rağmen hatta kendimi çok kasmama rağmen ben okadar zorlanmadıysam kimse zorlanmaz. Yani içinizi ferah tutun 🫶🏻
Ebbruc Eslemiqooo ay bazen burda yazıyolar yok şöyle acıyo yok böyle acıyo diye insanları herşeyden korkutup soğutuyolar, bu gönderi iyi oldu insanlar en azından biraz daha korkularını yenmiş olurlar
Fzhrafrtnnn Kesinlikle bende oldum ve normal bi yanma hissi oldu sürekli de değil, zaten bittiği an geçti, çok kısa sürdü benimki 🤗
ozlem_d Ya afedersiniz gerçekten bilmediğim için soruyorum, sonuçta cinsel iliskiye girmiş insanlarız, bu çatı muayenesini neden bu kadar abartırlar hiç anlamıyorumz zaten o kadar acı ilişki sırasında da olmuyor mu?
Eslemiqooo ozlem_d ilk gece daha çok acımıstı mesela yani bu çok normal tatbiki hissedlck bişey giriyor tabiri caizse ama inanın acımıyor saniyelik sürüyor bazı insanlar abartıyor.
Eslemiqooo Ebbruc aynen ben bu günü bekliyordum resmen enazndan herkesin içi rahat olsun. Millet çok kafa karıştırıyor gerçekten
Ebbruc Eslemiqooo ben artık o tarz gönderilere bakmıyorum bile sonuçta herkesin bedeni farklı, herkesin acı eşiği farklı. Benim acı eşiğim çok yüksektir mesela ama kürtaj oldum ekimde anestezi verilmeden hayatımda hiç böyle bi acı yaşamamışımdır hangi olayda ne hissedeceğimizi bilemeyiz