Yonca-erol Kizlar merhaba. 37 ye yeni girdim iki gündür bebeğin hareketleri azaldı gün içinde hareketlerini ara ara hissediyorum ama daha iki gün önceye kadar aşırı hareketliydi . Sizde durumlar nasıl endiselenmeli miyim ?
sessizizleyici Yonca-erol yeri daraldığı için normal benimki akşamları beni tribe sokuyor artık 😄 dün gittik gayet iyiydi sükür
Yonca-erol @sessizizleyici az vakit kala panik oluyorum her şeyden ,doğum zamanıni iple çekiyorum artık 😁