12_ze bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Böyle şeyleri düşünüp kendinizi strese sokmayın. Her bebek her doğum farklıdır. 32 haftalık hamileyim geçen kontrole gittim doktor ilişkiyi yavaş yavaş bırakın dedi bana. Buna da pek bi anlam veremedim mesela. Bu doğumun zor olacağını göstermiyo sonuçta