Merhaba arkadaşlar 17 haftalık olmak üzereyiz ve son 4 5 gündür surt üst yattıgımda karnımın minik minik attıgını görüyorum bu bebek kalp atısı veya hareketimi acaba çok heyecanlandım ama internette degildir karında atar seyirir bebek icin erken diyen de var tecrübesi olan var mı 😊
Ayrıca bi sorum daha var son zamanlar da cok gögüs ucum acımaya başladı vazalin felan sürüp nemli tutuyorum ama cok etki etmedi önerebileceğiniz bi krem var mı?