M_e_r_y_e_m Merhaba yerleşme kanaması yaşayan annelerim kanamanız kaç gün sürdü yardımcı olabilir misiniz lütfen ?🌺
newmom07 M_e_r_y_e_m merhaba ben 3 haftalıkken öğrendim gebe olduğumu. 4. Haftama kadar ( 1 hafta yani) leke leke hep gördüm. Ne olduğunu hala anlamadık ama şuan 14 haftalığız çok şükür❤️
M_e_r_y_e_m newmom07 Allah bağışlasın canım sağlıkla kucağına al inşallah bende de ara ara kanama oluyor regl günüme de var daha gebelik testi de negatif çıktı hamilelik belirtileri de var kanama da az az ara ara olunca yaşayan annelere sormak istedim 😊🌺
[silindi] newmom07 3 haftalık en son adet başlangıcından itibaren 3. Hafta mı? 3 haftalıkken belli oluyor mu hamilelik heyecan yaptımda 🥰
newmom07 [silindi] evet benim 3 haftalık gebeyken belli oldu inanamadık doktor bile şaşırdı hemde bu ucuz testlerde. Sonra kan testinde hcg yüksek çıktı zaten :)
newmom07 [silindi] [silindi] yani adetim 5 gün gecikmişti öyle söyleyim. Bebek 3 haftalıkmış o sırada bende anlamdım geç döllenme filan olmuş 🧐
[silindi] newmom07 Peki beklenen adet tarihinden kaç gün önceydi yani yumurtlamadan nekadar sonra 🥰 Benim salı günü 3. Haftam olucakta heyecan yaptım çok belli olurmu diye