Arkadaşlar bende doğum sonrasi dikişlerimin biraz üst tarafında karnım da boydan boya sertlık vardı eşime resım cektırdım karnım kıpkırmızı olmuş boydan boya da sertlık beze gıbı bırsey oluşmuş
Acil doktora gıttık kanda enfeksıyon derı altında da lezyon lar ve ödem olusmus antıbıyotık ıgne başladık geçmez se açılacak dıkısler dedı doktor ama daha da artıyor sankı basına gelen varmı nasıl atlattınız
Bana doğumdan sonra verılen antıbıuotık vücudumdan ıshalle atılıyor du bu yüzden de etkı etmemiş olabılır diye düşünüyorum bilmiyorum