Hasretersah Merhabalar 🌸 gebelikte lazer epilasyon hakkında neler biliyorsunuz yapılabilir mi?herhangi bir problem olur mu ?
Nsnese Hasretersah benim doktorum ilk 3 aydan sonra genital bölge hariç yaptırabilirsin demişti bende yaptırdım çok şükür bir sıkıntı da olmadı
newmom07 Hasretersah kesinlikle yapmıyor diye biliyorum. Emzirirken bile. Lazer ışınlarına maruz kalmamanı öneririm. Parasını peşin vermiştim ona rağmen bıraktım ağdaya devam ediyorum. Bence riske atma lazer sonuçta yazık bebişine
Hasretersah Araştırdığımda kimisi zararlı diyor kimisi hiç etkisi yok diyor arada kaldım büyük ihtimalle ertelemem gerekiyor 🥲
Elasss077 Hormonların değiştiği için lazerin çok da bi faydası olmayacaktır zaten, ara vermek en mantıklısı, ben doktorumla görüşüp öyle yaptım.. doğumdan sonra toparlayınca devam etmeyi düşünüyorum.