12+3 haftalık hamilelik doktora gittik ama bişey demedi çocuk göstermiyo falan deyip durdu Kaç defa sordum ama lafı ağzında evirip çevirdi. Yok çocuk daha küçükmüş yok göstermiyo bide özel hastahane Bi siz bakarmısınız ? İlk hamilelik çok merak ediyoruz eşim çok üzüldü cinsiyeti söylemediler diye
Ama resim yükleyemeiyorum bana yardımcı olur musunuz😔