Arkadaşlar şimdi kontrolden geldim.28 hatalık hamileyim.ama dr dedi ki bebeğin KARIN gelişimi 3 hafta geride . Bu durumu yaşayan var mı bebek hemen toparlar mı nolur yazın canım çok sıkkın.
Dr hep yeyip yatacn dedi.vitamin yazdı meyve sebzeyide arttır dedi. İltahapta var idrarda ilaçlar yazdı bir poşet.