Canım bende tesettürlüyüm en en gerekli şey kesinlikle gecelik çok kullanışlı çünkü sezeryanda olsan normal Doğumda olsan alttan muayene ediyorlar geceliği sıyırmak daha kolay alt üst takımı taburcu olurken belki giyebilirsiniz dediğim gibi uzun gecelik daha kullanışlı ve rahat