Merhaba kızlar bugün 30. Haftamda kontrole gittiğimde doktor bebeğin sıvısının çok az olduğunu söyledi ve acil perinatolojiye yönlendirdi bulunduğumuz şehirde o bölüme bakan doktor yok pazartesi Başka bi yere özel perinatolojiye gideceğim ama içim rahat değil doktor erken doğum falan olabilir dedi çok korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan varmı havuç suyu iyi geliyormuş sıvıyı çoğaltıyormuş diye okudum bugünden başlayacağım