Merhaba arkadaşlar gebelik kontrollerinizde her gittiğinizde tansiyon ölçümü yapılıyor mu size? Bir de kan testi istiyorlar mı değerlere bakmak için? Benim tansiyonumu ölçmüyor şimdiki doktorum, önceki gittiğim her seferinde ölçerdi sizlerde durum nasıl?