aysenily Merhaba herkese 02.06 tarihinde beta hcg değerim -70 04.06 - 123 ( önceki tahlil ile arasında iki saat vardı ) 06.06 - 269 10.06 da ise 702 çıktı adetim 11 gün gecikti sanırım dış gebelik geçiriyorum,sizce 🥲🥲🥲🥲
Sevilayozdemir aysenily dış gebelikte beta yine düzgün artıyor. Sağlıklı gebelik oluşmuyor bazen. Bende yaşadım iki kere canım.
[silindi] 10 Haziran da ki en az 1000 olsaydı iyiydi canım iki gğn sonra ver bakalım inş güzel sonuç alırsın
Cerennnn5858 Sevilayozdemir Benimde dış gebelik riskim var değerlerim 10 gündür 29 36 28 25 46 59 73 93 cıktı. Dün kanamayla 30 a düştü. Yarın tekrar kan vericem. Korkuyorum yükselirmi diye