HavvaNur42onrn bir foto için bu kadar saygisizca oluyorsa ozaman sizde başkası nin altına yollamauin ozaman sizde saygısız oluyorsunuz burda seviyeni terbiyni göstermiş oldun diğer bı sayfada binlerce kişi birbirine söylemiş paylaşmış ama bu kadar patavatsız bı laf denilmedi oda kişinin efendiligini göstermiş sizin gibi kendini beğenip bir foto için saygısızlik yapmamış bne saygısızlık yapmadım ama siz saygınizi gosterdiniz