Merhaba kızlar , 11+2 haftalık gebeyim , gebeliğimin 6. Haftasından itibaren miğde bulantılarım , tiksinmelerim başladı , sabahları sarı su kusuyordum zehir gibi yaşayan bilir sanırım hamilelik reflüsü diye geçiyormuş .. Fakat son 2 gündür öldüm öldüm dirildim çok kötüyüm , ne su içebiliyorum ne birşey , önceleri sabahları olan istirfalarım Artık gün içerisine taştı ve çok kötü etkiliyor beni , kendimi iyi hissetmiyorum su bile tüketemiyorum. Doktorum gel serum takalım dedi , benim gibi olup serum taktıran oldu mu bir sıkıntı yaşadınız mı ?