Zeyneppkartop Devlet hastanesine kalp atışlarını duymaya gittik ama doktor eşimi içeri almadı. duymak onun da hakkı yani çok sinirlendik. Bu durumu yaşayan var mı
Msfidash Zeyneppkartop bence dogru yapmamis doktor. Ben gittdiyimde dinledim amma cok olmaz dedi onun icin onun icin ayrica dinletemedi. O disarda bekliyordu, ozele gitmisdim
HanifeAhmet Zeyneppkartop beeen kapıdan kovdular resmen çok zoruma gitmişti ama napalım mecburen bir şey diyemedik
zilhan Bende aynısını yaşadım kalp atışını duymadı eşim kameraya çekmiştim , daha sonra özele başladım ve özel takipliyim her defasında doktor bebeğe bakıyor eşim yanımda oluyor kalp atışını dinletiyor