Bende genetik testi yaptırmıştım eşimin tarafından down sendromlu olduğu icin genetik testi yaptır demişti doktorum yaptırdım sonuçlarım temiz çıktı düşük riskli çıktı hepsi ama 3 gün önce detaylı ultrasona gittiğimde bebeğimin beyninde büyüme var dediler amiyosentez yapmamız gerekiyor hastalık var mı yok mu öğrenmek için başka çarem kalmadı mecburen karnımdan sıvı aldırmam gerekiyordu dün aldılar sonuçları 4 hafta sonra cıkıcak dediler inşallah birşey çıkmaz 😔