ozlemkrkmz melsedd 34.haftadayım 32 de kontrole gittiğimde bebeğimin kafasıyla göbeği 1 hafta 10 gün önde dedi kiloluymuş bide normal doğumda ikinizde yıpranırsınız dedi ama bakalım salı günü kontrolüm var tekrar ne dicek doktorumuz
Marblingg melsedd banada iri bebek denidi erken dogum riskim oldugu icin doktorum isimize gelir bu durum dedi
melsedd ozlemkrkmz bana da öyle söylenildi de önce iki hafta önde gidiyor dedi şimdi de üç dört hafta önde gidiyor dedi genlerde irilik var zaten de insan yinede tedirgin oluyor
ozlemkrkmz melsedd Doğumdan bahsettimi peki sezeryan veya normal olursun gibi vs. Bana doktorum sezeyan olabilirsin dedi çünkü
melsedd ozlemkrkmz doğumla ilgili bir şey söylemedi ama çatıya bağlı heralde şu an mesela 33 haftalığım normalde ama ölçümlerde 36 37 çıkıyor
Marblingg melsedd yanlis yazdim galiba ben serklajliyim erken dogum yapabilirim bebegin iri olmasi bizim isimize gelir erken dogarsa demek istemisti
Marblingg ozlemkrkmz devrik cumle kurdum galiba riskim var erken dogum iri olmasi kotu degil dogum olursa isimize gelir demek istemisti