haticenurrr arkadaslar göz kapağımda pullanma ve şişlikten dolayı göz damlası ve kortizonlu merhem verdi doktor, gebelik ihtimali var bu konu hakkında bilgi sahibi olan var mı kullanmamalı mıyım acaba