Kizlar 1 aylik anne olarak size bikac tavsiye vermek istiyorum
*Emzirme sudyeni muhakak alin cok iş görüyo atleti o kadar değil
*Göğüs pedi de cok gerekki biseymis ben almam diyodum ama cok lazim oldu Allaha şükür sütüm cok bol ve iş görüyo insallah herkeain sutu bol olur
*Zıbın bol bol bol alin ust almayin zıbın alin yani en gerekli şey
*Muslin örtü de cok alin cok batiyo cunki ustleri
*pişik kremi ise sudocrem alin cok iyi bebegim pisik oldu ve hemen geçirdi bepanthol de cok iyi denedik onu da
*Ben silikon gogus ucu almıştım goguslerim catladigi icin keske almasaymisim bin pismanim canim yana yana verseydim de onu almasaymisim cunku bebegim ona alisti ve beni emmiyo artik ilerde emer mi bilmiyorum siddetle söylüyorum sakın almayin sakın sonra benim gibi pisman olursunuz
*Orkid olarak da sleepy cok iyi gercekten cok rahat yumuşak yani diger orkid markalari cok sert ve cani acitiyo normal dogum yapmis biri olark söylüyorum bunu o kadar rahat ki yumusacik varligi bile hissedilmiyo
*sütünüzün artmasi icin de hurma incir badem ceviz ici rezene cayi bunlari tuketin birde bulgur ama cok gaz yapar bulgur icine kimyon atin hem gazini alir hem sut yapar rezene cayida gaza birebir yani cok iyi geliyo
*Yaz bebegi ise birde erkekse bebeginiz kesinlikle uzun fazla alamayin ben sadece zibin kundak kundakda ince yani cok sicakta duramiyolar mayis bebegi diye uzun almistim kisa az aldim keske hep kisa alsaymisim yani
*Günlük banyo cok iyi oluyo rahatkatiyo ve gelistiriyo haberiniz olsun
Merak ettiginiz sormak istetiginiz ne varsa alabilirim gelisimiyle alakali yada dogum,gebelik ne olursa herkesten soru alabilirim
Allah herekese sag salim kucagina almayi nasip etsin inşallah o kadar guzel bi duygu ki olmayanada versin