Canım sakın canını sıkma inşallah öyle bişe yoktur benim annem en küçük kardeşimi 36 yaşında hamile kalmıştı tüm testleri kötü çıkmıştı down sendromlu bu bebek aldır dedi tüm doktorlar annemin 5 ay boyunca yaşadığı herşeyi o kadar iyi biliyorum ki ama öyle olmadı Ball gibi Bi kızımız olmuştu şuan 10 yaşında hiçbişeyi yok sağlıklı Allaha şükür. Bende hamileyim şuan hiçbi testi yaptırmadım. Yaptırmıcam. Ne olursa olsun bebeğim kabulüm çünkü. Sizde boşuna canınızı sıkmayın ileri yaştaki gebeliklerde hep böyle sorunlar yaşanıyor. Bence göbekten su filan aldırmayın sadece Allaha inanın. Bebeğinizin sağlıklı doğacağına inanın. Allah yardımcınız olsun inşallah ❤️