Elmalipasta 3 hafta önce 7+3 bebeğinin kalp sesini duymuştuk o zaman doktorun yanında tartilmistim 75.5 di 3 ay kilo almak yasak dedi doktor bu sabah tartıldım 73.5 . 2 kilo acaba kıyafetler felan gelir mi ki .daha 10 haftalık bebiş 😘😘
Bayancorek Elmalipasta 27+2 yiz. 53 le hamile kaldım. 23. haftadan sonra almaya başladım kilo. Bazen 4 kilo bazen de 5 kilo fazlalık çıkıyor. Yine de çok dedi doktorum. Dikkat ediyorum. 🌸🙈
Vicibici Elmalipasta ilk 3 ay 3 kilo aldım şimdi 18.haftanın içindeyim 58 kilo ile başlamıştım. Doktorum 12 kilo almama kadar izin verdi 🙄
Cinarsaitinannesi Elmalipasta ben 52 ile hamile kaldım en başından almaya başladım zayıf olduğum için de hiç dikkat etmedim almamaya simdi 32 haftalığım 64 kiloyum
HanifeAhmet Elmalipasta 13+2 deyim henüz kilo almadım umarım böyle devam eder diyeceğim ama maalesef ki etmeyecek sağlık olsun veririz nolcak 😒🤣🤣
Elmalipasta Bayancorek zaten zayifmissin canım sen asıl biz kilolularin dikkat etmesi gerekiyoama bosveriyorum 🙈😸
Sevdece Ben 49 kiloyla hamile kaldım 16 haftalık olana kadar bir iki kilo alıp verdim. 16. Haftadan sonra düzenli almaya başladım şu an 28.haftada ortalama 57 kiloyum 🤭