Kkkrks Kızlar 28+6 sayız karnımda dünden beri bir acı var bunu yaşayan var mı ? Acaba bebiş büyüdüğü için karnım gerildiği için mi oluyor ?
karamel33 Kkkrks bendede oluyordu iki gün üst ust şuan ssakin bilemiyorum bende nedenini bebeğim hareketleri güzel die doktora gitmedim sormadım 28/2