Didemfide Kızlar geçen hafta kan verdik gitti bugün aradılar kan bulanıklaşmış tekrar kan alıcaz diyorlar neyse az önce geldiler verdim kan bu seferde olmazsa para iadesi yapıcaz diyorlar ben hiçbişe anlamadım bu işten inanın böyle bişe yaşayan varmı
Tubamommy Didemfide bende yaptırmıştım kışın herhangi bşr şey yaşamadık kanı zaten soğuk sıcak kompreslenip gitmişti
Bebekgibi Didemfide bende yaptırdım 5 günde sonuç geldi sonuç alamazsak ücretsiz tekrar yapcaz demişlerdi ama gerek kalmadı
Tubamommy Didemfide canım 1 ayı bulmuştu bizim kan verdimz klinik yapıp bize vermişti kutulayıp bizde kargoya vermiştik