Kizlar ben 31+2 oldum 32.haftada kontrolümüz olacak. Bebisimin hareketlerini hissediyorum cok şükür ama cok hareketli bir bebek değil. Bu bir sorunun göstergesi değildir değil mi? En son 27.haftada sormuştum doktoruma bu haftalarda normal demisti ama şimdi haftamız büyüyünce merak etmeye başladım 😊