Nurkr Selam kızlar 2 gündür rahim kısmım da zaman zaman ağrılar oluyor iğne batması gibi ama lekelenme veya kanamam yok sizde bu durumu yaşayanlar oldu mu
mor_menekse Nurkr evet canm normal o haftalarda rahim büyüdüğü için baskı yapıyor. Tabi devamlı ve şiddetli olursa doktoruna danış 🌸
Nurkr mor_menekse tamam canım haftaya Perşembe ikili testim var zaten ama çok şükür sürekli ve uzun süreli olmuyor