edis22 Semanurclskn Tabi orasi oyle onemli olan bebekle annenin saglikli olmasi. Insallah hepimiz saglikla kucagimiza alalim🤲🏻
Siracinannesi Semanurclskn 36+1 olduk son 27 gün kaldı eğer nasip olursa 10 temmuz gözüküyor 😂 ay çok heyecanlı ve stresliyim açıkçası ikinci hamileliğim ama içimde değişik duygular var doğursamda kucağıma alsam diyorum 😂
Hlal Semanurclskn 36+ 4 temmuz 7 gibi dogum dedi doktor ikinci hamilelegim ama korkularim var yinede 😁o suni sanci maf etmisdi beni 🤔