Oznurcakir kremleri kullandık ama ek olarak evdeki bütün halıları paspasları kaldırdım yıkamaya verdim koltukları yıkattım bir kaç parça kıyafet ayırdım geri kalanların hepsini çarşaf battaniye vs dahil çöp poşetlerine koyup ağzını hava almıcak şekilde bağlayıp balkona attım 15 gun beklettim açınca da 60 derecede yıkayıp ütüledim perdeler vs yıkadım hergun nevresimleri değiştirdim 60 da yıkayıp ütüledim kıyafetlerimizide aynı şekilde 15 gün halıları hiç sermedim hergün elektrik süpürgesiyle yatağı koltukları yerleri çektirdim sirkeli sularla sildim tuttuğumuz kumandaya kadar poşetledim kapı kolları klozet vs sirke sıktım devamlı günde kaç kere sıktığımı hatırlamıyorum bile o kadar çok yani sonra o kötü kokulu kremi 3 gün kullandık kıyafetleriniz çarşaflarınız değilmixek dediler 3 gun aynı nevresimde yattık aynı kıyafeti giydik hep 4. Gun kükürtlü sabunla güzelce keselenerek yıkandık ve kurtulduk benim için çok zorlu ve yorucu bi süreçti ama doğumum yakın olduğu için yeter ki bebeğime geçmesin yorulmaya razıyım dedşm akşama kadar oturmadığımı bilirim Rabbime şükür kurtardı bizi bundan kimseye de uğramasın inşallah ama eğer uyuzsa gerçekten bu dediklerimi uygula kurtulursun temizlik çok önemli