Hanımlar istekli sezaryen genelde kaçıncı haftada yapılıyor ? Bilgisi olaaan?
Ruveyda_baskapan 38-39 arası
Ruveyda_baskapan bugn arkadasım 37+6 gün aldı 38+8 de sezeryan olucak
Ruveyda_baskapan aksi birşey olmazsa 39+1de alıncak inşAllaj
Ruveyda_baskapan 38+4 te aldılar
Genelde 39
Benim ilk gebeligimde 38+3 de almıştı şimdi 39+0 alırım ddi
ayhankubra01 38 den önce alınmıyor sanırım
Ruveyda_baskapan evet şimdi öyle bir kanun cikmis