Merhaba bende uzun süredir mantar illetiyle cebelleşiyorum inanılmaz bir kaşıntı ve akıntı oluyor şuanda bende 32 haftalık gebeyim doktorum fitil verdi üç gün arayla ve extra travazol verdi fakat ileri derece olduğu zaman kremlerin pek bir tesiri olmuyor açıkcası fitilleri kullandım bebeğe hiçbir zararı yok gece atılıyor genelde fitil ve sabah kalktığınızda çok rahatlamış oluyorsunuz bütün pisliği atıyor ve kaşıntıyı kesiyor 👍