1-trimester Çare bulabilen var mi bu ayaklardaki sismelere kızlar bel fıtığı var acaba ona baskı mı yapıyor bebis. Bi çözüm öneriniz vardır belki diye bi ümit soruyorum bakalım 🤲
ipekveatlas 1-trimester hayır son haftalarda ödem tutuyo vücut bel fıtığıyla alakası yok. ayaklarını 10 dakika falan yukarı dikmeye çalış soğuk suda beklet tuzlu yeme bol su tüket
1-trimester Tuz sevmem ama normal yemeklere konulan kadar kullanıyorum mecburen su ise daha da arttırmam lazim kizlar çabucak geçsin istiyorum yani doğum bile beni bu denli korkutmuyor😌