Gulays Haftamdayim öncelikle hepinizin duasını istiyorum erken doğum riskim var erken doğum yapanlar varsa tecrübelerinden faydalanmak isterim rahim ağzı yetmezligim var 12.haftamda acilmam hiç olmadan çok şükür ki serkulaj oldum bu benim 3. Gebeligim yaşayan bebeğim yok yagizim sağ salim dogsun ins tabi hepimizin ki şeker hastalığım var ve şekerlerin ufaktan yükselmeye başladı kullandığım progestan var buda bir şeker yukselme sebebi oldu bende tabi tiroidimde var buda farklı bir faktör güzel kalpli annisler dualarınıza ve tecrübelerinizi duymak isterim