Prenses11 aldığım yerin adı aklımda değil ama adapazarı merkezde oturuyorum ben katlı pazar varya çarşıda onun ordaki parkın dibinde bebek arabacı var belki bilirsiniz kolay yer yani ordan almıştım sağlam bebek arabam ben bitek 2 çocuk bindirme gibi hata yaptım ve çok yüklendim koluma kırıldı benim yüzümden olmasına rağmen garantiye gönderdim ücret almadılar üstüne alt sepetimide yırtıp oturma yerininde tahtasını kırmıştım😂 göndermişken onları söylemediğim halde onları bile yapmışlar